::YuK::

::YuK::

Monday, October 20, 2008

8 Perkara Tentang Diri Aku

1. Mood tak pernah stabil. entahlah benda ni rasanya sejak azali lagi aku macam ni. ada masanya aku peramah macam nak rak...ada masanya aku diam, sediamnya. so geng..bila aku menyepi tu faham-fahamlah yerk...
2. kuat berangan. dulu masa kecik2 aku selalu bayangkan kalau aku duduk di angkasa mcm mana space ship aku, macam mana aku nak perang lawan musuh.hiihih bila tengok a girl from tomorrow teringin nak jadi Alana. bila tgk kartun toriton, aku teringin hidup dalam laut lak. berangan jadi ariel pun selalu gak..ahaks...bila tgk voltron, aku teringin jadi macam depa. bila tgk wolverine, aku teringin jadi makwe dia..hahaha sekarang ni kalau berangan pun mengenangkan hero n heroin novel yang selalu aku bace...hahaha..
3. Aku cepat naik darah. panas baran la kire nye.. kalo tak kena gaya aku boleh mengamuk. . kalau aku tgh marah jangan cuba becakap dengan aku.. kang tak pasal2 kuar ayat2 power.. bukan ayat2 cinta eh.. kena bagi aku cool down dulu.. kalau aku bercakap tu maknanya aku tak berapa marah.. tapi kalau dah diam tu...hihihi AWAS!!! tapi aku cepat sejuk.. besar macam mana pun salah orang pada aku, bila dia minta maaf aku boleh maafkan.. kalau tak aku jadi pendendam. hmmm....buruk2 betul perangai aku ni.
4. Pendengar yang baik... dulu kawan2 yang bermasalah selalu jumpa aku minta nasihat. hahaha..yang kelakar tu selalu minta nasihat bila gaduh ngan pakwe sedangkan aku bercinta pun tak pernah.
5. cakap direct - setengah kata mulut laser tapi bagi aku lebih baik berterus terang daripada makan dalam... tapi aku direct pun ikut keadaan juga.. tak adalah sampai ke tahap mulut celopar.. ye ke..
6. Aku sanggup berhabis duit dengan benda yang aku suka espcially novel ngan komik.. hahaha nak buat camne.. aku memang tak suka shopping mekap... lagi pon bile pakai mekap aku rase cam chewing gum melekat kat muka.. tapi kadang2 tu ade gak la aku try... perempuan normal ke aku ni??
7. Aku ni kuat makan.. hahaha.. kalo kat kfc tuh aku bley abiskan dinner plate, zinger burger n cheezy wedges.. tu pon tak cukup..huhu
8. Aku sensitif orangnya.. di balik perawakan yang serius n garang aku ni penyedih sket.. kalau kena gaya sedih aku senang menangis tapi dalam family air mata aku yg paling liat nak keluar..
pelik nih..

No comments: