::YuK::

::YuK::

Monday, October 20, 2008

5 PerKarA PeLiK Aku


1. Aku suka dengar lagu kuat2. kalau dalam bilik aku terpaksa letak kain bawah pintu tak nak kasi keluarga dengar.. dengar pelan2 tak ada thrill...tak best...tak puas...tapi aku asyik kena marah jer...." ko pekak ke?" soalan lazim aku terima.

2. Aku suka wolverine ( karekter dlm x.men). Aku rasa dia ada persamaan dengan aku. nampak garang dan pemarah tapi sebnrnya baik hati dan penyayang dan setia. hhiihhi...

3. Kalau tengok tv. aku mesti kena pegang remote. dan kalau iklan, mesti tangan gatal petik setiap channel walaupun tahu citer apa.

4. Aku rabun jauh. tapi tetap degil nak pakai spek. alasan, aku tak mahu mata jadi kecik...lagi satu kalau nak dikira sejak zaman di skolah hingga sekarang dah banyak spek aku. semuanya patah. kadang2 sampai kena salotape. kalo aku buat lain pon aku tahu akan patah jugak...aku kan species wolverine...hihihi ganas....

5.
Kalau naik bas aku suka lelapkan mata walaupun tak ngantuk. kdg2 perjalanan baru bermula, kdg2 tak sempat keluar dari stesen aku dah pejam.. antara sebab, aku tak suka berbual langsung dalam bas..kalo ade gak orang yang gatai2 tego aku, tak pasai2 kena ayat power aku...

No comments: