::YuK::

::YuK::

Sunday, August 3, 2008

Hari yg memang wat aku cuak giler...

minggu ni aku terasa la nak blik kampong..so, aku mintak la bapak aku book tiket untuk aku..nak dijadikan citer, pada ari jumaat yang indah itu, aku pon kuar la ngan membe baru aku, Shida. niatnye nak mintak die anta pegi terminal.. tapi gatal lak aku ni nak pegi megamall jap.. nak beli present kat mak aku..masuk kedai kuar kedai tak jumpe gak yang bekenan di hati.. ..pilih punye pilih tak sedar dah pukul 2.30 ptg.. tapi aku wat muke relax jer la.. dalam ati punye la bimbang..dah la tiket tak amek lagik.. pukul 2.40 aku kuar dari kedai Ruccini nga 2 handbag untuk mak aku.. kitorang pon dengan laju nyer naik parking lot..tapi punye la bagus megamall ni sbab diorang memang ikot tech tekini.. disebabkan teknologi telalu canggih, kitorang sampai tak jumpe mesin nak bayar parking..yela..last sekali aku pegi megamall parking nye cam dulu lagik..bayar sebelum masuk..due kali pusing baru la aku jumpe. tu pon tanye guard yg ade kat situ..sory la pak guard..kalo tak betanye nanti sesat jalan..heheh..lepas bayar kitorang tengok dah pukul 2.52.. sampai je kat luar, aku dah betambah bimbang lagik.. sebab nye jalan jam plak..mase ade tak sampai 10 minit lagik.. berkat kesabaran driver aku, si Shida nih, kitorang pon sampai gak kat terminal kol 3.01 ptg..aku nak g amek tiket tapi masalah plak betimpa-timpa..kaunter tiket tutup lak..aku pon terus turun kat platform..kot2 la pekerje MARA LINER ade kat bawah tu..fuhh..nasib baek ade..aku pon tanye la bas ke KT..nasib baek lom sampai..n nasib baek gak pak cik tu baik..tolong amek tiket aku..kol 3.15 baru la bas yang di tunggu tibe..tak lame lepas shida balik, aku pon betolak k destinasi..waa..muke masing2 dalam kete dah cuak giler..lps nih dah tak nak wat lagik dah..

tiket bas yang akan ku simpan wat kenangan..hahaha..tiket baru print nih..tapi kan bez lak wat camni.sekali sekala ape salah nyer..






No comments: