::YuK::

::YuK::

Saturday, October 3, 2009

EPISOD 2

xleh nak wat kaler2 da.. sbab citer ni seyes.. tak kalerful langsung.. sambung balik citer yang tak best ni.. sehinggalah bulan februari 2006 abg aku yang sulung dapat baby.. then time die nak p daftar anak die kat JPN tu tebongkar lah 1 rahsia.. ble kite nak daftar kat JPN tu die akan kua sumer salasilah family kite.. so ble register name abg aku ngan bin ayah aku tu kua la name2 len yang ade kaitan.. termasuk la name MR H ni.. yang surprise nye selain name akak aku sebagai isteri die ade 2 lgik name laen.. n ade 5 orang anak.. abg aku punye la tekejut.. then truz btaw aku.. aku pon tak taw camne nak handle.. nak btaw mak aku kang tekejut lak die.. tak pasai2 high blood pressure lak.. bapak aku lak da tua.. tp camne pon kna btaw gak.. bg aku jantan tu mmg tak gna la.. da la tipu family aku.. sampai skang pon aku rase akak aku tak taw pasal ni.. dlu time mula2 kawen sumer nye baik jer.. tp skang nak balik sini pon susah.. ermmm makan pakai anak bini ntah amek taw ke tak.. tapi ade lgik 1 perkara yang berlaku kat umah aku taun ni.. perkara yang mmg mengejutkan.. n aku tak sangka die penyebab nye..

to be continued....

No comments: