::YuK::

::YuK::

Monday, July 12, 2010

ahad yg malang or should i say dugaan

ermm ahad yg spatot nye hepi jdik malang buat diriku..

8.00 am ++ ~ turun bwk usha teksi nak p KL.. tetibe ade moto dtg dr blkg n attack aku.. ngan pisau lak tu.. aku thn then kna tgn aku.. seb bek x truk..

8.45 am~ aku n vea gerak ke balai polis puchong jaya.. wat report.. then tunggu surat tuk checkup kat mna2 gh

10.00 am ++ ~ bertolak ke KL anto vea.. alang2 da sampai sane aku trus p HKL.. punye la ramai org kat kecemasan tu.. adess kna menunggu lgik..

1.00 pm ~ patah lik ke balai polis puchong jaya tuk refer kat IO.. sampai2 sane diorg ckp refer kat balai lgik 1.. penat nye

2.00 pm ~ aku tny teksi sumer x taw mna balai polis yg lgik 1.. bertambah2 tensen.. tuk ngelak dr bahaya aku crik tmpt yg ramai org.. mna lgik IOI mall ler.. lepak kat situ sampai kol 7 lebey..

8.00 pm ++ ~ gerak ke balai polis bandar puteri.. sampai2 sane diorg ckp p balai polis bukit puchong jmpe IO sane.. arghhh aku da ngantok x larat penat sgt2.. da la kat sini susah dpt teksi.. x taw nak wat ape.. batt enpon abes lak.. nak nanes pon ade..

9.30 pm ++ ~ gerak lik umah la.. da serender.. terlalu penat..

10.00 pm ~ sampai umah mandi tido ngan pkran yg serabut..

sekian hari ku yang penuh ngan cabaran n dugaan.....

No comments: