::YuK::

::YuK::

Sunday, March 8, 2009

from PWTC to Perak

pakej bermula jumaat malam, kami bertolak kol 11 lebih kot (dah lupe ar) sehingga ahad malam, kami sampai di UMP jam 8.30 kot.. program asal bertolak kol 9.. tapi disebabkan pak cik drebar tu lambat.. kol 11 lebih baru gerak.. penat jer aku terkejar2..

ngah tunggu pak cik drebar tu yg lambat giler.. diorg ni memang.. suke snap pic.

lawatan ke IAC Electricals.. geng DEE ni.. muka2 ni la yang kena tinggal time kat KLCC

aikk.. skandal baru ke ni.. dah berkembang belom ni.. (kat UTP ni)

aku yang sememang nye dah tak larat giler.. ngan batok nyer.. selsema lagik.. sampai muke pon dah jadik merah..

wei farid.. bangun2.. aksi farid yang sempat aku snap ketika sesi dialog..

seterus nye sesi makan2 kat food court KLCC..

ni dia presiden kite yang berjaya menghabiskan sumer makanan.. aku pon tak caye MR Taufik bley join kitorg..

shida yang cover line bile berhadapan ngan jimi.. buah hati kesayangan shida.. meja ni dikhaskan untuk org kapel shj..

ni dia.. spaghetti bolognese.. febret aku la ni..

1 comment:

TRILLION M&E ENGINEERING SDN BHD said...

nape spaghetti bolognese tu mcm kene ludah je.. eeee...
perisa tmbahan ke..??

weekkkk...
huhuhu...