::YuK::

::YuK::

Sunday, February 15, 2009

Rapat tidak bermaksud Suka

kadang2 aku pelik ngan org sekeliling.. bile kite rapat ngan seseorang yang berlawanan jantina, mesti dia cakap kite suka kat orang tu.. RAPAT tak bermaksud SUKA.. dengan lelaki yang aku bley go on, aku memang rapat.. takde sebarang perasaan lebih dari seorang kawan.. aku hanya perlukan seseorang untuk share masalah.. seorang kawan yang betul2 memahami aku.. ada bersama ngan aku time aku sedih n hepi.. tapi nape orang sekeliling mudah salah paham..

I'll avoiding him.. kalo aku rapat ngan dia pon masyarakat sekeliling dah cakap aku suka dia.. that's not true.. totally not true.. aku bahagia ngan hidup aku skang.. aku bahagia tak punya sape2.. cukup la sebagai seorang kawan yang memahami.. bagi la aku peluang merasai kebahagian macam korunk selagi aku masih ade kesempatan..

5 comments:

Anonymous said...

btl3! rapat x bererti kte suke..suke gak x bererti kte cinta. so,pk2 kn la... :)

skopil said...

hoho
btul2
aku sokong

Anonymous said...

ak sokong.. ak sokong..
rapat tidak bermaksud suka..
suka tidak semestinya rapat..
huhu=)

Nurul Mimi said...

yup sokong gakz....
hurmm....
pedulikan ape org kate... kita x boley tutup mulut org kan???
pekak kan telinga sudey.... bile penat de senyap la.....
asal kita tao ape kita buat... kan3??.....

R4D21 said...

..."rapat x semestinya suka"..x stuju la ngn yg nih..bila kita rapat dgn sesorang maknanya kita suka la pada org tuh...kalau kita x suka orng tuh mesti dah lama kita cabut..tul x...tapi.."suka x bererti kita cinta"...ha..tuk yg nih aku sngt stuju..

(p/s:...huhu..saja nk komen yg posting ni...tajuk tuh agak menarik..mohon agr usul d trima dewan..)