::YuK::

::YuK::

Sunday, February 1, 2009

Planning pagi nanti..??

Ermmm.. ape yerk planning aku pagi nanti.. aku nak wat preparation tuk celebrate bufday vea.. esok harap2 aku bangun awal.. nak p beli kek spesel tuk vea.. huhu.. lupe lak.. present tuk die pon aku tak beli lagi.. ape punye kawan la aku ni.. present pon bley lupe.. dah la sbab terlampau sibok ngan majlis kawen abg aku aritu sampai aku hampir2 terlupe nak wish bufday via..

actually aku kalo bley nak celebrate sumer bufday membe2 aku.. membe yang btol2 membe.. kalo bley aku nak wat something yang org akan ingat n ape yang dapat wat diorg hepi.. aku lak tak kesah la camne aku rase.. yang penting org sekeliling aku hepi..

aku sbnar nye agak menyesal one thing yang aku wat tadik.. nape la aku lupe yang aku dah tak nak paksa2 orang lagik..tapi mlm ni aku wat lagik.. how stupid I am.. NURUL oh NURUL.. bile nak wat sumthing bukan nak pk dulu btol2.. bile dah wat baru la nyesal..

camni la aku.. kompem aku tak leh tido malam ni.. mesti aku pk lagik pasal ni.. mesti aku rase bersalah lagik.. but it's hard to say I'm sorry.. camne nak tido ni.. help me..

then, tuk release tensen aku planning nak tgk wayang.. heheh.. layan jer la tgk sorang2 pon best ape.. tapi yang membimbangkan aku ni.. kalo aku tensen.. camne la agak nye aku drive yerk..

No comments: