::YuK::

::YuK::

Monday, January 5, 2009

Next Belated Posting II: Pakej Berpoya-poya

Pakej ni merangkumi kuar makan, karok n shopping.. bermula pada pukul 11.00 pagi.. aku, Aimi n Shida menuju ke Kuantan.. sampai2 jer terus serbu karok box.. aritu kitorg bantai 35 lagu jer.. cam biase lagu wajib aku Cinta Pantai Merdeka jadik opening.. pas dah penat melalak it's time for McD.. disebabkan kelaparan, aku makan bubur ayam + double prosperity beef chicken.. ade ke beef chicken? pastu p shopping2.. bila dah masuk popular tu, aku sempat la beli novel.. tapi sampai arini tak abis2 lagik bace..


bile nak abis ni.. nak tau ending camne


teruskan perjalanan ke airport menyambut ketibaan Vea.. pastu g koboi.. orang lain yang kirim bantal.. tapi aku n vea beli gak.. gambar mickey mouse lagik bantal aku.. pastu singgah ke Kuantan Parade.. Vea nak shopping barang die.. on da way balik, singgah Giant sebab lapar.. huhu.. sian Vea tak makan lagik..

No comments: