::YuK::

::YuK::

Monday, January 5, 2009

Next Belated Posting I: Lepak2 sambil dengar citer Shida

Hari Jumaat pon takde kelas.. so bile dah bosan kat bilik tu tak tau nak wat ape dah.. pantang orang ajak kuar mesti on je.. ade aje alasan aku.. heheh.. pagi tu aku kuar ngan rumate aku Seah n member nye juge merangkap member aku, Jojo.. bukan g berpoya-poya erk.. aku g farmasi la.. carik bandage n minyak panas.. benda2 tersebut adalah untuk diaplikasikan pada jari aku yang bengkak dan lebam.. sakit gak la.. bagaimana terjadi..? biarlah rahsia..

pastu ptg tu aku kuar lagik.. temankan Aimi pegi farmasi disebabkan beliau sudah tidak tahan dengan kedemaman yang melanda.. cam biase la yang jadik driver Shida la.. dah alang2 kuar tu singgah la makan dulu.. sambil tunggu makanan sampai, sempat la Shida bercerita kat kitorg citer MUTIARA.. alaaa..yang kat TV9 tu.. aku tak sempat tengok ending.. nasib baik Shida citer.. kan kan kan..? yang best nyer cara die citer tu.. dah la cakap laju.. sambil gelak2 plak tu.. memang best la MUTIARA versi Shida ni..


cian shida.. makan telur goreng jer.. hahaha.. nasik takde ke dik.. kuat gelak btol budak ni

2 comments:

4KU5T4T1K said...

aimie ker shak?? kuang3

Anonymous said...

huhu..nk dgr cte lg x?? sy dh bkn mcm nk bercerite dh time 2 tp dh jd joker plak ble korng asyk glk je..ish3 xpatut! xpatut!